Engleski
30.06.2016.
E-twinning seminar u Budimpešti
Obaveštavamo Vas da eTwinning nacionalni tim za podršku u Mađarskoj organizuje multilateralni eTwinning seminar na temu „Primeri dobre prakse i unapređivanje eTwinning projekata“, u periodu od 29. septembra do 1. oktobra 2016. godine u Budimpešti, Mađarska. eTwinning je internet portal koji podržava virtuelnu saradnju svih zaposlenih u vaspitno-obrazovnom sistemu širom Evrope. Cilj eTwinning portala je da, koristeći informaciono-komunikacione tehnologije, poveže zaposlene u školama i predškolskim ustanovama u sprovođenju zajedničkih projekata. Na ovom seminaru omogućeno je učešće dva nastavnika iz Republike Srbije. Nacionalni tim za podršku u Republici Srbiji poziva sve zainteresovane nastavnike i vaspitače da se prijave za učešće. Zainteresovani kandidati treba da ispune sledeće uslove za prijavljivanje: • da rade u školi ili predškolskoj ustanovi u Republici Srbiji • da su registrovani na eTwinning portalu; • da učestvuju na barem jednom evropskom eTwinning projektu; • da dobro govore engleski jezik (seminar se organizuje na engleskom jeziku); Pored ispunjavanja gore navedenih uslova, prilikom odabira učesnika, prednost će se dati kandidatima koji do sada nisu učestvovali na eTwinning seminarima i radionicama u inostranstvu, kao i nastavnicima koji svoj predmet obrađuju kroz projektno orijentisanu nastavu. Kandidati treba da dostave osnovne informacije o svom radu, tj. na koji način je organizovan rad sa decom i kako se implemetiraju projekti u nastavni plan i program. Takođe je potrebno Nacionalnom timu za podršku dostaviti i informacije o načinu primene eTwinning projekata u sprovođenju nastave. Materijale nam možete poslati slanjem dokumenata na imejl etwinning@tempus.ac.rs , sa naznakom: dokumentacija za učestvovanje na seminaru: „Primeri dobre prakse i unapređivanje eTwinning projekata“ Ukoliko je dokument veći od 5 MB, molimo Vas da nam u imejlu pošaljete link za preuzimanje dokumenata. Sa kandidatima koji ispunjavaju navedene uslove i koji su ušli u uži izbor, na osnovu celokupne prijave, biće obavljen razgovor na engleskom jeziku uživo ili putem Skype-a. Konačnu odluku o odabiru učesnika eTwinning nacionalni tim za podršku u Republici Srbiji će doneti na osnovu celokupne prijave kandidata i obavljenih razgovora. Zainteresovani kandidati se mogu prijaviti popunjavanjem prijavnog formulara ovde. Rok za prijavu je do 20. jula 2016. godine, 23:59 časova. O ishodu prijave će, putem imejla, biti obavešteni samo kandidati koji su ušli u uži izbor. Po povratku sa seminara učesnik ima obavezu da u školi u kojoj radi predstavi iskustva sa seminara, najkasnije do kraja 2016. godine. Dokaz o tome, u vidu fotografije sa predavanja i tsl., treba da dostavi na imejl adresu etwinning@tempus.ac.rs Napomene: Odabranim kandidatima biće obezbeđeni troškovi koji podrazumevaju: učešće na seminaru; prevoz Beograd – Budimpešta – Beograd; smeštaj u hotelu i obroke. eTwinning nacionalni tim za podršku će odabranim kandidatima za putovanje isplatiti dnevnice u skladu sa važećim pravilnikom Fondacije Tempus o načinu obračuna i isplate putnih troškova trećim licima u zemlji i inostranstvu. Od učesnika seminara se očekuje da sa sobom na seminar ponese svoj laptop, netbook, tablet ili drugi uređaj s kojim može pristupiti svom eTwinning profilu tokom seminara. Za sve dodatne informacije se možete obratiti eTwinning nacionalnom timu za podršku u Republici Srbiji: Jelena Dragaš Nataša Jerković Đukanović 011/3342 430; 011/3342 432 E-pošta: etwinning@tempus.ac.rs